Å skrive bøker i bikini

Facebook vil at jeg skal begynne på skrivekurs.
Det kunne sikkert ha vært fornuftig. Men hvorfor i bikini?

skrive i bikini.png

Kanskje er dette et genialt kreativitetstips som jeg har gått glipp av? Blir tekstene mer nakne og ærlige når du ikke har en bukse og genser å gjemme deg bak?

Jeg merker at dette gjør meg litt usikker. Har jeg pakket inn kreativiten min i for mye klær??

3 svar


  1. du ass. jeg digger deg.

  2. Dette forklarar alt! Ifølge denne logikken er det vel best å vera på den sikre sida å berre kasta alt? Nakenskriving here i come!

  3. Linn Helen Karlsen | Svar

    Utfra en studie jeg leste om, der de faktisk ba ene gruppen kvinner gjøre en matteprøve i bikini, mens den andre gruppen i gensere – skoret (ikke underlig) førstnevnte gruppe mye dårligere. Studien var for å avdekke hvordan kvinners objektifisering av seg selv faktisk gjør deres kognitive og akademiske prestasjoner, samt konsentrasjon, dårligere. Food for thought! http://www.millersville.edu/ccerp/files/out%20of%20body%20image.pdf

    Takk for en strålende blogg 🙂

Legg igjen en kommentar

