Jeg kjenner opptil flere små jenter som også kunne finne på å drømme om dette kule lekehuset.
Hvorfor må man kjønne alle ting?

Uten navn

2 svar

  1. Jeg ville elsket dette huset da jeg var liten. Jeg ville elsket å ha det nå også. Her forleden så jeg en «malebok for tøffe jenter og gutter» på Rema 1000. Da ble jeg glad!

  2. Det er lenge siden 70 tallet og mye er glemt siden den gang. Har lenge lurt på hva den generasjonen etter oss har lært om likestilling .Men nå ser jeg att det er mange av dere unge som følger våre fotspor. Den lekehytta hadde vært mitt i blinken for mine barn da de var små.

Legg igjen en kommentar

