Hva skulle Paradise hotell ha gjort uten Nettavisen?

Og hva skulle Nettavisen ha gjort uten Paradise hotell?

Det er vakkert når medier finner sammen på denne måten basert på felles verdier og varme for hverandre.

paradise nettavisen

3 svar

  1. Har aldri sett Paradise hotell eller Nettavisen. Fint at du oppdaterer sånne som meg om verdens realiteter. Ellers er min umiddelbare reaksjon bare banneord, så de dropper jeg.

  2. Tror jeg begynner å bli skikkelig eldgammel. Jeg får helt hetta av Paradise hotell. Som alltid når jeg skal uttale meg om noe satt jeg meg ned og så en episode, og jeg kjenner beskyttelsestrangen i meg komme frem. Noen skulle beskyttet disse ungdommene, tenker jeg. Mye mulig de står fint for det de gjør der inne i dag, men jeg tipper de fleste vil angre om noen år. Men, vi har vel alle ting fra ungdommen som vi angrer på, men de færreste av oss har fått det utbrodert på riksdekkende tv. Grøss og gru, jeg har en del ønsker på lista mi i forhold til egne barn, og at de tar klokere valg enn dette er et av dem.

  3. På tv og i reklamebransjen brukes kvinnekroppen til å selge hva som helst. Er det ikke den samme holdningen som ligger i russearrangementet «Fitte og pils» og den samme holdningen menn som voldtar har: Kvinner har en verdi i å dekke mannens behov.

Legg igjen en kommentar

