Sexy papa!

Iblant når jeg sitter med en avis eller et ukeblad i fanget, tar jeg meg i å dagdrømme om en annen verden.

Der alt er snudd på hodet.

I min verden ville ikke dette oppslaget i ukas Se & Hør ha sett slik ut:

Motepoliti 1Motepoliti men slik:
martamoteKeep on daydreaming, girls!

Håper vi ses på bokrelease på lørdag.

(Takk til Madeleine Schultz for grafisk assistanse!)

5 svar

  1. Elisabeth Alnes | Svar

    Nydelig, Marta!

  2. Selv om jeg ikke er imponert over den jensenske klesstilen er det bare helt forjæævli hva kvinner må finne seg i fra mannfolka. Ja, jeg vet jo ikke om det var en kvinne med mannfolkblikk som skrev dette.

  3. Synes terningkast på antrekk er usmakelig. Fokuset glir da over på hvordan vedkommende ser ut, og ikke på hva som blir sagt. Det undergraver folks integritet. Og hva søren har klesstil med ens evner til å være politiker, eller hvordan en utfører en jobb? Det var så bra da Anniken Huitfeldt viste «motepolitiet» fingeren da hun brukte skisko, og da Eli Kari Gjengedal brukte den samme kjolen som hun fikk «moteslakt» for på en prisutdeling. Flere burde vise fingeren til motepolitiet. Det de gjør er egentlig mobbing.

  4. Hehe, syntes først teksten din om Per Sandberg var litt drøy, før jeg skjønte at det ikke bare var konseptet som var speilet, men også teksten:-) Støtter for øvrig kommentaren over.

    Et spørsmål ang dette med viral feminisme og bloggen din. Det hender at mine fb venner deler innlegg som dette og jeg trykker like. Er det sånn at du kun måler antall treff og delinger, er det da irrelevant at jeg har trykket like, man må faktisk dele også?

    Fint bilde av moteviter Marta, forresten:-)

  5. […] forøvrig disse relaterte sakene: Sexy papa! og Gratulerer med dagen. Din gamle […]

Legg igjen en kommentar

