Stem på Årets Gullbarbie!

Redd Barnas ungdsomsgruppe Press gjør en viktig jobb med å vise fram hvordan enkelte kommersielle aktører bidrar til å skade unge menneskers helse og selvbilde. Ikke minst gjennom kampanjen Årets Gullbarbie der de kårer hvilke reklameaktører som er best på å få ungdom til å føle seg verst.

Gå inn på Gullbarbie.no og stem på din antifavoritt!
(Jeg stemte på skoledagboka. Herregud, for en latterlig forside!

B7yw-XGIUAEmWOC

Ett Svar

  1. Jeg og – toppen av irrelevant bildebruk.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

%d bloggere liker dette: