«Født feminist» blant årets beste!

Dagsavisens anmeldere har i dag kåret årets 30 beste bøker, og min «Født feminist. Hele Norge baker ikke» er med!
Anmelder Gerd Elin Stava Sandve mener boka er «den perfekte julegave til kvinner og menn mellom 20 og 70» – intet mindre!

Tusen takk for det!

Uten navn2

8 svar

  1. Takk for påminnelsen, kjøpte på ebok.no nå! Og gratulerer!

  2. Tusen takk for det, Espen!

  3. Gratulerer, Marta. Har ønsket meg den lenge men uten å gjøre noe med det. Julen kunne være en passende anledning.

    1. Takk for det, Åse! Jeg ønsker deg en strålende feiring.

  4. Veldig fortjent! Digga den! Den kommer til å ligge under juletreet til både venner og familie.

    1. Så hyggelig å høre, Nora! takk.

  5. Hei! Er i full gang med å lese boka di, det eg hittil har lese er so godt skrive. Eg kjenner meg att i mykje her 👍 både på godt og vondt!

    1. Takk for det Heidi. Det var hyggelig å høre!

Legg igjen en kommentar

