Lykkelige kvinner, steinharde menn

Hver gang jeg kommer inn på Narvesen

får jeg denne følelsen

av at bladhylla prøver å lære meg

noe om kvinner

og noe om menn.

damer

menn3

5 svar

  1. Innmari godt spørsmål!!!

  2. For øvrig – gratulerer med navnedag, Marta. 2710 kvinner heter Marta i Norge i dag, i følge min fjesbokvenninne.

    1. Tusen takk for det, Åse! Jeg feirer med feministbokbad i Haugesund 🙂

  3. For en kjip og kjedelig verden vi har fått, med latterlig imagepress for både kvinner og menn. Skremmende også, med tanke på den oppvoksende generasjon og hvordan de formes av popkulturen og det de nok opplever er det «riktige» å gjøre. Jeg vil mye heller ha de tøffe punkjentene tilbake – bitch me!

  4. Lillebroren min på 11 vil knapt smila på bliete.

Legg igjen en kommentar

