Gratulerer med dagen. Din gamle røy!

bardotSophia Loren og Brigitte Bardot fyller 80 år, noe VG Helg vet å feire. Avisa gjør i dag et stort nummer ut av de to kvinnenes aldringsprosess.

bardot2Mens Loren altså ”bærer sin alder på en imponerende måte”, kan vi lese at Bardots ytre «bærer mer preg av tidens tann». Ja, faktisk står det så ille til med 80 år gamle Bardot at det ifølge Aftenpostens tidligere filmanmelder Per Haddal ”ser ut som om hun har levd hvert sekund av sine år to ganger.”
Kjapt omregnet betyr dette at han mener hun ser rundt 160 år gammel ut.

Jeg må si meg uenig.

Dette er for øvrig et bilde av Per (72)

haddal

12 svar

  1. Bra sagt!

  2. Noen folk er så utrolig frekke med en selvfølge som slår meg ut. Takk for at du ikke tier!

  3. Vil heller se ut som BB om 30 år. Nydelig eldre dame.

  4. Litt skuffet over Per Haddal. Synes han burde sløyfe skjegget.

  5. Hahaha, fantastisk! «Dette er for øvrig et bilde av Per (72)»
    Dette innlegget fortjener tre hjerter: <3<3<3

  6. Jeg håper jeg blir som Brigitte. Er jo lov å drømme.

  7. Innertier! Sier meg enig med flere her, BB er en nydelig eldre kvinne. SL, not so much.

  8. ❤ Herlig!

  9. Det forteller vel heller hvem som har flest plastiske operasjoner og behandlinger med botox 🙂

Legg igjen en kommentar

