Skrukk og gru!

Vi snakker ikke om Harald Eias skrukk denne gangen, men om den langt mer gruelige kvinneskrukken.

Se & Hør holder oss heldigvis oppdatert på det fryktelige fenomenet som rammer aldrende Hollywood-kvinner, her representert ved Janice Dickinson og Meg Ryan:

skrukk og gruskrukk og gru2

«Meg Ryan (50) er kjent for å være søt og blid, men heller ikke hun kan skjule aldringstegn. På disse bildene, der 50-åringen spaserer gatelangs i New York, synes det tydelig at Hollywoodstjernen ikke er noen ungdom lenger.»

Vi glemte vel ikke å få med at den tidligere søte og blide stjernen er blitt hele 50 – femti – år? (50).

4 svar

  1. To år gamle saker, Marta! 🙂

    1. Hei Marian
      Ja, jeg har endelig fått meg skanner som virker, så jeg har mange morsomme klipp fra ulike blader liggende.
      Vi snakkes! 🙂
      Marta

  2. Jeg hadde tenkt å skrive noe, men ble så distrahert av den deilige, falte og atletiske kvinnemagen i slankereklamen rett under Martas bloggpopst…

  3. […] synes denne artikkelen om David Bowie var et interessant lite apropos til bloggposten om de skrukkete Hollywoodkvinnene i 50-åra. For der damene ikke klarte å «skjule sine aldringstegn», […]

Legg igjen en kommentar

