DJ Marta er tilbake

Jeg fikk en mail fra SKUP forleden (Stiftelsen for en kritisk og undersøkende presse).
Umiddelbart tenkte jeg: Yes! Endelig er jeg tatt inn i det gode selskap av seriøse og gravende journalister.
Men nei, SKUP ville ha meg som DJ i baren…

Jeg jobber nå med spillelista og har begynt å glede meg til å spille mine favoritter for påseilede kolleger. Her er noen av artistene som garantert blir å høre:
Missy Elliot, Daddy Yankee, Kåre & the Cavemen, Pixies, La Roux, Raga Rockers, Laleh, Whitney Houston og Ida Maria.

SKUP i Tønsberg, fredag 23.03, hotellbaren kl 23.
(Etter Thomas Seltzer og Trygdekontoret Skup-spesial.)

Legg igjen en kommentar

