Jævla bra mamma-posering

Jeg tagg og jeg ba for å slippe å bli uthengt i min manns beryktede «Jævla Bra Byline»-spalte på hans blogg. Men:
– Jeg sparer ingen! sa han. På sitt morske vis.

Så det er bare å innrømme det: Jeg dro med meg ungene til Egmonts fotostudio!

Kamille Mor & Barn er forøvrig i butikken nå, og i tillegg til å posere med baby på hofta, skriver jeg her om norske småbarnsforeldres høye forbruk av østeuropeisk arbeidskraft, ekteparet Fredde og Mickan i tv-serien «Solsidan» og unge kvinners underlige fascinasjon for tolixstoler og gamle tallerkenhyller.

Ett Svar

  1. […] barn-bildebyline. Her er et lite scoop for JBB-redaksjonen. Her har nemlig JBB-redaktørens kone, Marta Breen, fått en skikkelig innertier av en byline til sin gjestespalte i Kamille Mor & Barn: Fotoshoot […]

Legg igjen en kommentar

