Lesetelt på Øya

Beklager at bloggen har ligget død hele sommeren, jeg har hatt datafri!

Øyafestivalen er i gang, og jeg inviterer herved alle leseglade publikummere til det hyggelige Litteraturteltet, der jeg skal være programleder i år. Med meg på scenen får jeg forfatterne Aslak “Alis” Hartberg, Håvard Rem og Linn Strømsborg.

Linn Strømsborg (foto: Therese Bosrup Karlsen)

Programmet er som følger:

Torsdag kl. 16.00
Aslak Hartberg, kjent fra Klovner i Kamp og Yoga Fire, snakker om boka si «Fuck you eller penga tilbake! : min historie om Yoga Fire» (2009)

Fredag kl. 16.00
Poet, reiseskildrer, barnebokforfatter og biograf Håvard Rem kommer og snakker om sin nyeste bok «Innfødte skrik : norsk svartmetall» (2010)

Lørdag kl. 16.00
Møt festivalforfatter Linn Strømsborg, som i fjor ga ut boksingelen Øya, i tillegg til feelgoodromanen Roskilde.

Vi ses!

Legg igjen en kommentar

