Årets beste norske låter!

Foto: Sigmund Krøvel-Velle/Hallingdølen

Nå i desember skal alle kåre «årets ditt» og «årets datt». Og jeg kan jo ikke være dårligere.
Her mine norske favorittlåter i 2009.

1. Navigators ”Wall of Stone”
2. Stein Torleif Bjella: ”Psykisk kan du væra sjøl” (bildet)
3. Ingrid Olava: ”Warrior Song”
4. Aasmund Nordstoga: ”Det er meg det samme hvor jeg havner når jeg dør.”
5. Sivert Høyem: ”Moon Landing”
6. Sissel og Odd: ”Upp gledjest alle, gledjest no”
7. Jaa9 & OnklP: ”Glir forbi”
8. Karin Park: ”Ashes”
9. John Olav Nilsen & Gjengen: ”Diamanter og kirsebær”
10. Donkeyboy: ”Ambitions”

2 svar

  1. […] Bear via Kråkesølv til John Olav Nilsen & Gjengen i år, bare ikke særlig mye. Takket være kona er jeg blitt overbevist om at Stein Thorleif Bjella sto for årets beste norske album, men uten noe […]

  2. Tuller du? Kalas er jo mye bedre enn Psykisk…

Legg igjen en kommentar

