Se meg på Lydverket i kveld

lvlogoSkru på tv´n i kveld klokka 23.15, for da dukker jeg opp på Lydverket på NRK1. Sammen med Dansken fra Klovner i kamp/Yoga Fire skal jeg prate om hvorfor enkelte artister blir de reneste ikoner etter sin død. Vi kommer her innom Tupac Shakur, som Dansken har skrevet bok om, og selvsagt Radka Toneff.
I tillegg kommer Bjørn Eidsvåg til å framføre en låt sammen med Eva Weel Skram og rapperen Lars Vaular.

Radka Toneff (Foto: Universal Music)

Radka Toneff (Foto: Universal Music)

Ett Svar

  1. […] Øyvind Holen, Lydverket, Obama by martabreen I kveld er det min dyktige mann, Øyvind Holen, sin tur til å prate på Lydverket. Jeg tror det handler om hiphop og Obama. Sendingen starter kl […]

Legg igjen en kommentar

