Like barn leker dårlig

ola_sylte_bonderoma_622147i
I lang tid har vi brukt linja ”Det er ikke deg – det er meg”, når vi prøver å dumpe folk på skånsomt vis. Men ettersom dette har blitt en klisjé, går folk nå nye veier. Sjekkebøndene Ola  Sylte og Silje Stensland fra TV2s ”Jakten på kjærligheten” har begge brukt følgende dumpetriks nylig:
”Vi er dessverre altfor like”.
Dette ser ut til å funke bra – frierne deres (i disse tilfellene Silje Aabakken og Ole Jørgen Jensen) har kunnet forlate gården med hevet hode. De virker helt inneforstått med at man trenger motsetninger for å oppnå tiltrekning og at et forhold mellom dem ville vært dødfødt.
Setningen bør derfor snarest tas i bruk av alle kjærestetrøtte folk der ute.

3 svar

  1. Jeg pleier å si «du har lagt på deg en del i det siste, du begynner å bli tjukk». Da er det over rimelig fort

  2. Jeg sier like barn leker best.Jeg har erfaring.

  3. Hva? Her har noen lagt inn en kommentar i mitt navn? Pføy!

Legg igjen en kommentar

